Skip to content

Palautteesi on arvokasta – näin se käsitellään Flamingo Spassa

8.3.2023
Kuvassa lapsi istuu isovanhemman sylissä ja molemmat syö pehmistä.

Meillä Flamingo Spassa mikään palaute ei kaiu kuuroille korville, sillä olemme kehittäneet asiakaspalautteen käsittelyä vielä entistäkin paremmaksi kuluneen talven aikana. Hyvä asiakaskokemus on yksi yrityksemme arvoista, joten panostamme sen kehitykseen erityisen paljon.

Kohti parempaa asiakaskokemusta projektin avulla

Meillä palautetta on kysytty asiakkailta aina. Halusimme kuitenkin tehdä palautteen käsittelystä entistäkin systemaattisempaa, niinpä käynnistimme syksyllä 2022 asiakaskokemusprojektin.

Projektin tarkoituksena on luoda edellytykset asiakaskokemuksen tarkempaan mittaamiseen, analysointiin sekä raportoinnin kautta toiminnan tehokkaampaan kehittämiseen. Kun palautteen käsittely on kunnossa, pystymme jatkossa reagoimaan siihen entistä nopeammin.

Entistä tehokkaampi palautteen käsittely

Aiemminkin olemme tosiaan kehittäneet toimintaamme saamamme palautteen pohjalta, mutta varsinaista analyysia esimerkiksi siitä, millaista positiivista palautetta saamme, ei ole tehty. Palautteiden joukosta on toki poimittu negatiiviset palautteet ja asiakkaisiin on oltu yhteydessä, jotta kielteiset kokemukset olisi saatu selvitettyä juurta jaksaen.

Uusi projekti takaa sen, että meillä on selkeä prosessi, jossa jokainen palaute sävystä riippumatta on tärkeä, ja se päätyy datana analysointiin sekä raportteihin, minkä kautta myös johtopäätöksiin ja kehitykseen. Tämä johtaa meidän puoleltamme jatkuvaan parantamiseen ja teille se näkyy entistä tasalaatuisempana asiakaskokemuksena!

Projekti on edennyt hyvin ja sen päätepiste alkaa jo häämöttää. Palauteprosesseja on jo saatu kehitettyä hyvin. Tehostettu asiakaskokemuksen mittaaminen tietenkin jatkuu, mutta ei projektiluontoisesti, vaan kiinteänä osana Flamingo Span toimintaa.

Projektin tulokset ovat jo nähtävillä

Palautteiden tehostetun käsittelyn tulokset näkyvät jo käytännössä teille, arvoisat asiakkaamme! Aikuisten kylpylän puolella olemme mm. lisänneet TERVA palauttavaan perinnesaunaan aitoa tervan tuoksua, uusineet LUMOUS hyvän olon joogasaunan näytön sekä laajentaneet Laiturin tuotevalikoimaa Spa Cafen jonojen lyhentämiseksi. Olette myös toivoneet ohjeistuskylttejä, joten vastaamme pian huutoonne.

Anna palautetta ja vaikuta!

Kaikenlainen palaute on meille tervetullutta, toivottavasti siis annatte niitä aktiivisesti myös jatkossa! Otamme mielellämme vastaan ruusujen lisäksi myös risut ja käytännön kehitysehdotukset.

Asiakkaanamme voit antaa palautetta useita kanavia pitkin: verkkosivujen palautekyselyllä, pukukaappien QR-koodien kautta sekä vastaanoton Easy Survey -tableteilla. Olemme kehittämässä myös muita tapoja palautteen antamiseen. Akuuteista asioista voit luonnollisesti antaa palautetta aina myös henkilökunnalle paikan päällä, jotta voisimme toimia välittömästi.

Hae sivustolta